Se pot face bani pe net, dar trebuie sa fii si tu dispus sa faci anumite sacrificii. Nu poti castiga bani pe net daca nu muncesti, la fel ca peste tot, nu-ti da nimeni bani degeaba. Astazi m-am gandit sa va prezint o metoda foarte cunoscuta printre bloggeri, este vorba despre advertoriale.
Ce sunt advertorialele?
Advertorialele sunt acele postari care contin unul sau mai multe link-uri spre un alt site pe o anumita ancora aleasa de advertiser. Advertiserul este cel care plateste.
In general, nu se vand astfel de postari pe bloguri foarte noi sau fara PageRank, doar daca site-ul are o autoritate foarte mare si un trust extrem de bun.
Sunt doua feluri de advertoriale:
- Advertorialele scrise de tine
Pe acestea le prefer si eu, imi place cand advertiserul imi da voie sa-mi dau cu parerea despre proiectul lui online, imi place sa fiu liber in exprimare si sa scriu ceea ce simt, de aceea aleg de fiecare data acest gen de advertoriale, nu-mi place sa mi se impuna ceva, de aceea nu am de gand sa muncesc vreodata undeva unde sa am un sef care sa-mi stea numai pe cap.
- Advertorialele scrise de advertiser sau content writter-ul lui
Aici sunt de acord si nu prea. Imi plac unele articole scrise cu cap de unii content writteri, dar nu-mi plac acele articole in care pret de 300 de cuvinte este laudat site-ul care se urmareste a fi promovat. Ce inseamna asta? Nu-mi place sa sarut in dos pe cel care ma plateste.
Sunt multi in online care strica piata, daca vreti sa vindeti advertoriale, nu le vindeti la un pret de nimic pentru ca este munca voastra la mijloc, iar daca ai un pret de nimic nu ai sa obtii niciodata profitul la care visezi, ba mai mult, o sa-ti strici si blogul si nu o sa mai fie atractiv pentru cei care platesc. Cine ar fi interesat sa cumpere un articol pe un blog care este plin cu astfel de articole, blog care nu este asa de apreciat de Google.
Cand fixati pretul unui advertorial pe blogul vostru trebuie sa va ganditi la munca depusa la acel blog si sa tii cont de cat de greu este sa scrii acel articol, de tema acestuia si de numarul de link-uri.